ELLE ABONNENT

Hei! Nå er jeg så sykt overlykkelig egentlig, sminkevesken fra Lulu’s er en abonnentgave fra Elle. Så nå sendte jeg de en melding om at jeg ville bli abonnent, og da får jeg 6 blad + lulu’s veske i posten. Føler meg ganske smart nå! hahah. Den toalettvesken har jeg hatt lyst på så lenge og skulle akkuratt til å bestille den. Får bare håpe at jeg får det jeg skal ha i posten da. I morgen drar jeg til byen for å kjøpe bukser, har seriøst bare to par olabukser som jeg liker. Så nå er det vel på tide med noen nye. Nå skal jeg slappe av med en film ellernoe, snakkes!

ABONNERER DU PÅ ELLE? SYNTES?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg