OSLO , nelly kjole

// Fra Nelly, kr 449,- fåes kjøpt HER!

Den kjolen her skal jeg ha! Den er bare så utrolig fin. Nå har jeg nettopp kommet inn døra etter å ha vært i Oslo å handlet, ble ikke så mye på meg men legger ut innkjøpet i morgen. Skal se på film nå, også orker jeg egentlig ikke å skrive så mye. I morgen skal jeg til Thea, blir nok utrolig koselig! Er så lenge siden jeg har funnet på noe med henne, så gleder meg skikkelig mye nå. Legger meg også litt tidligere så jeg er litt godt uthvilt for en gangs skyld. Så snakkes vi!

HVA HAR DU GJORT I DAG? 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg