RELAXING DAY

Nå har jeg plantet meg nede i stua i sofaen med et knekkebrød, også sitter jeg her å synger Starships på alle mulige måter. I dag har jeg vært på skolen, ganske kjedelig igrunn. Vi har sittet å hatt quiz, spilt spill, sett på film, og fått vite karakteren vi fikk i kunst og håndverk. Jeg ble ganske fornøyd og fikk en 5-er på Jeffrey Campbell klokken min! I ettermiddag kommer Celine fra http://ensol.blogg.no til norge etter å ha vært på Gran Canaria i ett helt år! Gleder meg utrolig mye til å møte henne på skolen i morgen, hun er så utrolig herlig! Ellers, så får vi kongebesøk her i sande i morgen. Så dagen går vel ut på å høre taler, kongen snakke osv.! Nå skal jeg slappe av litt, så blogger jeg senere! 🙂 

HVA HAR DU GJORT I DAG? SYNTES OM BILDENE?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg