TIVOLI, TOG OG FEIRING!

Heihei! Jeg har hatt en superfin dag i dag. Den startet med at jeg gikk i toget på sande, også dro vi hjem og fikk middagsgjester. Jeg kjedet meg litt etter det og ringte Sofie for å spørre om hun ville bli med på Tivoli og hun sa ja med en gang! heheh. Så da dro vi til Drammen på tivoli, også tok vi karuseller og hadde det egentlig skikkelig morsomt! Så møtte vi Laila, Silje og Vibeke, men de gkk plutselig. Andreas kom litt senere, også dro vi med en gang etter det. Men jeg har rett og slett hatt det supergøy i dag!

HVA HAR DU GJORT I DAG? VÆRT PÅ TIVOLI?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg