INNKJØP 15.05.2012

 I går reiste jeg og noen venninner til Drammen fordi Laila skulle ha klær til 17.Mai. Jeg kjøpte omtrent ingenting og grunnen er jo som jeg har sagt tusen ganger nå at jeg skal kjøpe noe til rommet mitt. Så jeg kjøpte bare en GOSH primer til 119,-. Mer info har jeg skrevet på bildet, og jeg syntes egentlig at det var utrolig lurt og mye mer oversiktlig å skrive på bildet istedenfor å ha en lang tekst. Kanskje jeg skal gjøre det litt oftere? Men sånn ellers, så har det ikke skjedd noe spesielt i dag. Vi har hatt den siste tentamen for dette halvåret, nemmelig i matte. Det gikk bedre enn forventet og jeg tror jeg har klart en 4-er eller 5-er. Etter tentamen dro jeg på dans og kom hjem i seks tiden. Nå er det snart klart for dagens episode av Hotel Cæsar, så skru på tv2 folkens!

 

HAR DU PRØVD DEN PRIMEREN FØR? SYNTES OM ATJEG SKREV PÅ BILDET? SER DU PÅ HOTEL CÆSAR?

6 kommentarer

Siste innlegg