RUNWAYDREAMZ SHORTS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dette er virkelig noe jeg har lengtet sykt lenge etter. Jeg elsker Runwaydreamz shortsene og de hadde passet så perfekt til Jeffrey Campbell skoene. Tenk denne shortsen, Jeffrey Campbell sko, Bikbok singlet og pilotbriller. Den fantastiske looken som virkelig er meg! Jeg gleder meg til å få kjøpt de jeffrey Campbell skoene neste måned. Noe sykt også! Og disse shortsene er annenprioritert. Det jeg mener med det er at når jeg har fått kjøpt skoene, så er det neste innkjøpet en av disse shortsene. Jeg tenker mest på en som ikke vises på bildet ovenfor, men den er blå og hvit og er helt fantastisk! Vintagelooken er jo så stilig..

 

LYST PÅ RUNWAYDREAMZ SHORTS ELLER JEFFREY CAMPBELL SKO?

 

http://runwaydreamz.com

5 kommentarer

Siste innlegg