JEFFREY CAMPBELL HAR KOMMET TIL DRAMMEN!

Heei! Nå har jeg ikke vært flink til å oppdatere. Vibeke sov over hos meg fra i går til i dag og jeg hadde det forresten superkoselig i Drammen! Vi gikk litt rundt og kikket, også såklart ser jeg verdens fineste bikini som jeg har ønsket meg kjempelenge nå fra Bik Bok. Den er så nydelig, den er helt hvit med noen sånne blå paljetter i midten osv. Men så hadde jeg jo ikke penger da..  Vi satt og spiste litt, og når vi var ferdige.. Jeg klarer ikke beskrive det en gang! Jeg så mitt livs største kærlighet, synet var vakkert, øyeblikket var herlig og jeg trodde nesten at jeg skulle gå rett i bakken. Drømte jeg? Neii! De hadde fått Jeffrey Campbell sko på magasinet i Drammen! IIIIIP! Men såklart, jeg hadde jo ikke penger.. Er jo så typisk da.. Men jeg SKAL kjøpe meg de neste måned. Jeg gleder meg sån! I dag har jeg bare vært på skolen og dansing.

 

 

Også bare sånn til info, kommentarer og sånt blir svart på senere i kveld eller i morgen! Har vært litt opptatt og ikke rukket å svare enda.

Liker du Jeffrey Campbell?

6 kommentarer

Siste innlegg