FRANSKTIME

Heihei! Nå sitter vi i fransktimen og gjør oppgaver på pcen. Så jeg tenkte at det var en bra mulighet til å oppdatere litt for dere. Skolen slutter klokken 14.05 som vanlig, men jeg reiser til Drammen med noen venner etterpå. Det blir meg, Dalia, Marte, Laila og Vibeke. Så det blir nok koselig! Men nå må jeg slutte å skrive før læreren skjønner at jeg ikke jobber, hahah. Badass 🙂 Også skulle jeg hilse fra Håvar og si at han er dritkul!

 


Håvar, meg og Johanne

 

Er du på skolen nå? Gjør?

3 kommentarer
    1. hei jeg skal ha en blogg vs blogg der du vinner et innlegg på min blogg og jeg ville sende dette til nesten alle minne blogg venner hadde vært fint om du stakk innom og meldte deg på (blogg venner er jo får at vi skal huske å stikke innom ) lykke til 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg