ANBEFALING AV MIN FAVORITT FOUNDATION – denne dekker faktisk fregner!

Hei! Nå er det en stund siden jeg har blogget, og jeg beklager virkelig. Jeg har bare hatt det så hektisk i dag. Men jeg tenkte det var på tide å skrive en liten anbefaling av min favoritt-foundation som jeg kjøpte på Duty Free ( tax-free) på flyplassen i påsken. So, here you go!

 

Jeg tenkte å starte med foundationen. Den jeg kjøpte er fra Clinique og kostet 205kr. Jeg har letet veldig lenge etter en foundation som dekker og holder hele dagen. Maybelline, Loreal, Elf, osv. er prøvd men jeg har aldri funnet en jeg syntes var perfekt. Og faktisk så er det denne foundationen, den beste jeg noen gang har prøvd. Den dekker så utrolig mye, men selvfølgelig etter mengden du bruker. Jeg har masse fregner over nese-området og de blir dempet ned mye med bare noen få lag. Jeg anbefaler denne kjempemye, den dekker rød hud, fregner, og så mye mer! Er du en som sliter med å finne en foundation å bruke så anbefaler jeg deg å kjøpe denne, du blir garantert fornøyd!! En veninne av meg testet denne siden jeg sa at den var så bra, og i dag har hun fått kjøpt seg en helt lik. 

Terningkast : 6


Her har jeg bare brukt Qlinique foundation og GOSH maskara.

 

Den har også solfaktor!


Et annet produkt jeg valgte å gi en liten anbefaling var GOSH sin maskara. Jeg kjøpte denne i ett sett med pudder, kost, øyenskygge i hvit, øyenskygge i bruntoner og glitterøyenskygge som bare kostet 299,- på Duty Free(tax-free) på flyplassen. Settet var så bra at jeg bare måtte kjøpe to stk og jeg er superfornøyd! Maskaraen gir en naturlig look, men gjør samtidig vippene lenger. Det jeg savner er mer volum, men jeg pleier bare å bruke en helt vanlig Isadora maskara over.

 Terningkast: 5

 

 

Det jeg også vil informere dere om helt til sist er at Clinique, Isadora og GOSH ikke er dyretestet. Men sånne produkter som Max Factor, Loreal, Maybelline og Colgate er dyretestet. Jeg bestemmer jo såklart ikke over deres valg, men det er helt fantastisk om du kunne gjort som jeg har gjort. – byttet ut dyretestet kosmetikk med kosmetikk som ikke er dyretestet.

 

Hva syntes du om min anbefaling? Bruker du noe av det samme? 


Dette er en helt ærlig anbefaling, ingenting er sponset eller lignende.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg