GOLFMESTER NILSEN

Hallo! Har dere hatt en fin påskeaften? For det har nemmelig jeg! Dagen startet med at vi gikk en tur ned for å spille golf på Skoger, det var første gang jeg prøvde. Ganske kjedelig i grunn, men greit nok. Det blåste en del, så vi var ikke der så lenge. Synd at det er så åpent der. Men vi var litt uheldige, eller Kaisa var. Hun mistet hele bøtta med golfballer og slo seg stakkars. Men ballene bare trillet nedover bakken, alle snudde seg og holdt på å dø av ballene som trillet nedover. Hahahah, da fikk jeg latterkrampe! Ellers så har vi vært på besøk og grillet, ble ikke vanlig påskemat i år. Men deilig var det, pølser er jo såå godt iblant! Men nå får jeg vel slutte å klinke på tastaturet, Kim Robin ser på film og jeg tror at jeg forstyrrer. Vi snakkes!

 

Uuu, langt! 20 meter…

 

Proffen <3

 

Har du spillt golf før? Syntes om bildene? Hatt en fin påskeaften?

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg