GRAN CANARIA, OM NOEN TIMER!!!

Heiiiiiiiiii! 

 

Okei, nå er jeg definitivt hyper for første gang i mitt liv. Flyet går klokken halv ti i morgen tidlig og kofferten er ferdig pakket. Det gjenstår jo bare å se om jeg overlever flyturen! Jeg hadde det kjempefint på skolen i dag, det er jo siste dag jeg får se dem før påskeferien er over. Tenk da, det er så rart! Jeg reiser til Gran Canaria i morgen 🙂 Det som er litt kipt er at jeg mest sannsynelig ikke tar med dataen fordi den veien ett tonn. Men jeg finner vel kanskje en datamaskin på hotellet et eller annet sted. Nå går den møllen på rommet mitt meg på nervene! Åhh, jeg skal bli så brun! Jeg skal ha det så morsomt, for en gangs skyld syntes jeg at jeg fortjener det. Etter så mye hardt jobbing på skolen osv. Dette skal bli så godt……..

 

 

JEG SKAL BLI SÅN HER!!! :

 

 

Skal du på ferie? Hva syntes du?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg