GJESTEBLOGGING

Heihei, søte lesere!

Jeg har nå fått i oppdrag av skjønne Anne Lene å gjesteblogge!

Jeg kan begynne med å fortelle litt om meg selv:

Jeg er ei 13 år gammel jente fra Kongsvinger, ved navn Reem Jumaily (finner meg på fb) flyttet hit for omtrent ett år siden. Før det bodde jeg i Tønsberg. 
På fritiden liker jeg å sparke fotball, trene og blogge på min egen blogg (link nederst i innlegget), være med venner, and so on.

Hvordan jeg kjenner Anne Lene? Jo, vi gikk på skole i Tønsberg sammen, men hun flyttet til Sande i 4. klasse. Men det stoppet jo ikke vennskapet vårt. 

 
 

Fant ingen bilder av meg og Anne Lene, ettersom at alle ligger på stasjonæren, og den er så treig at  det omtrent ikke går an å få over noe på minnepenn uten å bruke århundrer.

 

-POIE.blogg.no

 

www.poie.blogg.no
 

5 kommentarer

Siste innlegg