HOS PAPPA, sindre og Kim Robin

Heihei! Jeg har hatt det kjempemorsomt i dag! Ble med mamma på jobb klokken halv syv noe som ikke alltid er like gøy. Første klassinger løpende rundt hele dagen, det hadde jeg aldri klart å jobbe med! Men men, noen må gjøre det! Hahhah, er ikke så ille da. Men det var godt å komme hjem til pappa og slappe av! Eller, vi har hatt våre stunder her også hvor vi bare har gått opp foran TVen og hatt en såkalt “slosskamp”! Men det ser dere sikkert nedenfor! Ellers har jeg ikke mer å fortelle, bortsett fra at Sindre er her! Skikkelig morsomt! Men nå skal jeg slappe av videre, vi snakkes!

 

( Caffe Vanilla, mhm<3 )

 

 

( Meg og Kim Robin 😀 )

 

Minner om at det fortsatt går ann å melde seg på konkurransen min, det er bare å sjekke i forrige innlegg! Tusen takk for alle som har deltatt, LYKKE TIL! <3

 

Syntes om bildene?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg