I lose you guys! Rydder rommet..

Heihei! Nå har jeg ryddet i timesvis og er fortsatt ikke ferdig! Jeg tenkte å ta noen bilder av rommet mitt, så får dere se hvor jeg holder til! Men det blir ikke før etterpå, for nå må jeg virkelig fortsette å rydde hvis jeg skal rekke å slappe av i kveld. Jeg har også merket at jeg har fått mindre lesere etter helgen, hvorfor? Er det fordi jeg ikke har blogget noe særlig? Hadde satt stor pris på om noen av dere kunne gitt meg et lite hint.. Vi snakkes!

 

 

Hvorfor tror du at jeg mister lesere? Pleier du å bruke lang tid på å rydde rommet ditt iblant?

5 kommentarer
    1. Det er sjelden jeg rydder rommet mitt. Å mitt rom er ikke stort, så det tar meg sånn ca en time så er det ny vasket å ryddig ^^, men jeg pleier å vente til det er skikkelig rotete ! Uvane jeg har, men sånn er jeg.
      Ha fortsatt en fin kveld 😀

    2. Det har sikkert med at du har blogget mindre. Når det gjelder meg selv, så leser jeg mest bloggene til dem jeg er venner med, og leser innleggene etter hvert som de kommer. Jeg går f.eks ikke inn på bloggene når jeg ikke ser at det er kommet oppdateringer. Så det er nok en naturlig forklaring 🙂

    3. Deilig å bli ferdig med ryddingen da. Foresten, veldig fint design!
      Kanskje du har noen som bare besøker bloggen en gang i blandt? den er i alle fall verdt å besøke 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg