FRA BLOND TIL MØRK

Heihei! Da er det gjort! Dere så kanskje at jeg kjøpte hårfarge forrige Lørdag, og den var noen hakk mørkere enn det jeg hadde. Men jeg hadde lyst på en liten forandring, og tro meg det fikk jeg! Mamma farget håret mitt i stad, og jeg fikk egentlig veldig sjokk når det tørket. Fargen var mye mørkere enn jeg hadde forestilt meg, så jeg tror kanskje jeg må begynne å ta sol eller så må jeg kjøpe selvbruning. Jeg er jo veldig blek og lys i huden, så eh.. Jeg ser mye blekere ut nå.. Men etterveksten ble i hvertfall borte, hahah. Nå skal jeg legge meg, også får jeg drømme om å bli brun! Vi snakkes 🙂

 

FØR:

 

 

 

 

ETTER:

 

 

Har ikke rørt håret mitt etter jeg fønet det, så noo hairspray! 

 

 

For meg så var dette en stor forandring..  Og jeg liker definitivt blondt hår best! Så, hva syntes du?  

 

11 kommentarer

Siste innlegg