KONKURRANSE!!

Hei! Jeg fant ut nå nettopp at jeg hadde fått en pakke i posten i dag! Gjett hva!? Det var en sponsorgave fra http://shopno1.no. Dette blir den første konkurransen på bloggen, og siden jeg ikke har blogget eller gjort noe spesielt i dag så tenkte jeg å starte den her og nå! Jeg bestemte meg for å dele premien i to, så nedenfor forstår du hva du skal gjøre! Vinneren trekkes forresten på random.org 🙂

 

 1.premie: Det du trenger å gjøre for å delta er å:


* Like facebook siden min HER!


* Skrive litt om konkurransen på bloggen din, link til min blogg skal være med!


* Skrive i kommentarfeltet at du er med, og husk å legge igjen email adresse for det er så viktig!


“Premium Flex Mirror – pilotbriller med speilglass fra www.shopno1.no” og ”ukjent navn”

 

 2.premie: Det du trenger å gjøre for å delta er å:


*Like facebooksiden min HER!

 

*Skrive i kommentarfeltet nedenfor,  og husk å legge igjen email adresse for det er så viktig!

 

“Aviator Sport Retro – Vintage Solbrille”

 

Såå, vil du være med i konkurransen? Vinneren trekkes når jeg føler for det, dere har i hvertfall dagen i morgen på dere så får vi se om jeg trekker vinnere i morgen kveld!


11 kommentarer

Siste innlegg