”SMINKET ØYNE” Slapper av*

Hallo! Nå sitter jeg her å slapper av på rommet, pc-en på fanget og colaen i hånda. Det er så deilig! I stad sminket jeg mamma og fikk ideen etter et bilde jeg så på en blogg for noen måneder siden. Jeg syntes dette var utrolig kult, men det var gjort så fort så resultatet ble ikke akkurat på toppen. Men vi fikk oss en god latter, og det så faktisk veldig ekte ut i virkeligheten! I morgen har jeg tenkt meg en tur til Drammen, ettersom jeg fant en tilgodelapp på 399,- kr i en av lommebøkene mine som jeg kan bruke på Planet. Jeg hadde helt glemt at jeg hadde den, så det var bare flaks at jeg fant den 🙂 Problemet er bare hvem jeg skal reise med for jeg gidder ikke dra alene. Åhh, jeg hoster meg snart ihjel nå..!

 

Ahaahah

 

 

 

Du ser det kanskje ikke så godt, men jeg skulle liksom sminke ”øyne” på øyelokkene til mamma 🙂

 

Syntes om bildene? 


5 kommentarer

Siste innlegg