Feiret bursdagen min

Hei! Jeg har ikke fått blogget denne helgen fordi jeg har vært hos pappa. På fredag gjorde jeg ikke annet enn å slappe av, og på Lørdag dro jeg til byen for å kjøpe bursdagsgave til pappa. Etter det kjørte vi tilbake til skoger for å se en visning, det var et sykt fint hus og håper virkelig at vi får det! Jeg tror faktisk at vi har en god sjanse fordi vi er så mange! Pappa hadde bursdag på lørdag, og vi spiste taco og koste oss. Sindre kom senere og vi så på to filmer! Husker ikke hva den første het, men den andre var i hvertfall Varg Veum. Vi avsluttet kvelden klokken 01.30 og la oss.. I går fikk vi besøk av noen bekjente for å feire bursdagen til pappa og meg ettersom vi har bursdag så nærme hverandre. Klokka 16.30 feiret jeg bursdagen min med Katarina, Laila, Amalie, Elise og Caroline på Lizzy’s, etterfulgt av kino. Det var kjempekoselig og jeg ble kjempefornøyd! Filmen derimot var ikke så bra, men egentlig helt grei. Vi så på My Week With Marilyn, som handlet litt om livet hennes og en stor forelskelse!

 

Reklame <3

 


Nydelig halskjede og øredobber, som jeg fikk av Katarina <3

 

Money, money, money, must be funny!

 

Klær og ring fra Amalie 🙂


Og er det noen her som så Spellemannsprisen på Lørdag? Plumbo er jo fra Sande her jeg bor, det er helt teit at det skulle bli så mye surr bare pga. en liten kommentar.. Gooo Plumbo!


Hva syntes du om bildene? Hva har du gjort i helgen?

2 kommentarer
    1. Tåpelig med alt det styret rundt Madcon og Plumbo, ja. Syntes kommentaren var dum, men at det er mye verre å kalle folk fittehøl osv.. og kaste øl i hodet deres etterpå?! Skikkelig umodent. Kjempefine ting du fikk, hørtes koselig ut! 🙂

    2. Hei, du! Så nettopp mailen du sendte meg for en stund siden angående ny header. Jeg glemte det helt! Unnskyld! haha:) Men ser du har fått ny header uansett, så regner med at du ikke trenger enda en ny. Selvfølgelig bare å si i fra (på bloggen min eller mail) om jeg skal lage til deg senere:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg