Jeg har vunnet liksom?

I stad tok det meg cirka rundt 20 minutter å lage en ny header. Jeg har egentlig aldri pleid å lage en header til meg selv, rett og slett fordi det drittkjedelig! Jeg har laget rundt 7 headere til forskjellige folk som har villet ha header de tre siste timene, og jeg er ganske sliten for å si det sån. Jeg ble veldig fornøyd med noen av dem, men det var mange personer som hadde uklare bilder. Da blir som regel hele headeren uklar, og det blir ikke fint i det heletatt! Jeg vant konkurransen til Camilla Teksum ( ble forresten skrivefeil på headerne, men det har jeg rettet opp på mail ) og på Mandag så sender hun et solkort på Brun og Blid til meg! Jeg er så overlykkelig, jeg vant liksom?! Jeg har heller aldri tatt sol, og nå snart blir det 18års grense. Det er helt unødvendig! Men da har jeg i hvertfall en grunn til å overtale mamma. Men nå må jeg snart legge meg for bli ferdig uthvilt til i morgen. Vi snakkes, og jeg elsker dere! 

 

 

Vad tycks?

6 kommentarer

Siste innlegg