Ponytail

Hei!

Det har vært en ganske så ålreit dag i dag. Den startet med frokost og avsluttet med pcen 🙂 Neida, jeg har vel gjort noe mer enn som så. Rundt klokken 12.00 bestemte vi oss for å gå tur så vi kjørte veien opp til fjellskar og gikk deretter i skogen helt til vi var framme ved hytta til broren til Harald. Vi ble møtt med bål og drakk kakao, veldig hyggelig egentlig! Rundt klokken 15.00 dro vi hjem igjen og surret litt.. Ettermiddagen startet på Lizzi’s og avlsuttet med filmen Set Up som jeg har sett to ganger nå. Men jeg har i hvertfall hatt en fin dag! I morgen skal jeg til Gulskogen med Katharina, det blir sikkert koselig! Jeg må virkelig få meg ny bukse, og egentlig så trenger jeg en nyttårskjole også. Men nå har jeg planer om å chatte litt på facebook, vi snakkes! Hahah..

Wohoo, ikke ofte dere ser meg med hestehale! Hva syntes du?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg