Julaften 24.12.2011

Heihei! Nå har jeg ikke oppdatert ofte, men det er fordi jeg har vært så mye optatt. Nå fortsetter bloggingen som vanlig igjen, og jeg har tenkt til å starte med å fortelle hvordan jeg har hatt det på julaften!

Vi våknet klokken 09.30 på Julaften og surret litt før vi dro ned for å spise mølje rundt tolv tiden. Det var første gang jeg smakte på det, og jeg kan helt ærlig si at det ikke akkurat falt i smak. Senere på ettermiddagen rundt klokken fem kom gjestene, vi koste oss mye med masse god mat! Vi åpnet pakker og sånt etter julematen, og holdt på i noen timer med det. Kvelden endte med dessert og latter! 🙂 Jeg lager flere innlegg senere om hva jeg fikk. Men her får dere noen bilder fra kvelden i går! Jeg må bare si at jeg har hatt det kjempemorsomt!

 


Dette er tatt før jeg ordnet håret..


Tatt tidlig på julaften når pappa satt opp stjerna.

Hvordan har dere hatt det?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg