Kalendergave og innleveringshefte

Hallo! For en fin dag! 🙂 

Det regner ute.. Jeg har netopp satt meg ned for å gjøre lekser og tenkte at jeg skulle blogge litt før jeg startet. Jeg hadde ikke lyst til å gå på skolen i dag men sånn er det til tider. Jeg fikk tilbake Fransk prøven og Engelsk stilen på skolen og jeg ble ikke begeistret over Engelsken men.. På fransken ble det 5+ og på Engelsken fikk jeg 4+ som ikke er noe særlig bra.. Men etter skolen i dag så jeg litt på Wallander sammen med Harald, han falt ned fra stigen i går og har slått seg litt så han er hjemme. Og klokken halv fire reiste vi for å hente mamma, kjøpe kalendergave som man skal ha med på skolen i morgen, og jeg kjøpte meg en blypenn som jeg har etterlengtet lenge! Men nå må jeg starte på et hefte som skal innleveres senest Fredag, vi snakkes!


Stygt bilde, tatt etter skolen..


Jeg vet hva du vil si.. 

Hva har du gjort i dag ? 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg