Yuup, jeg skal bli lastebilsjåfør!

God kveeeld!

I dag hadde jeg norsk tentamen på skolen. Jeg ble ferdig rundt halv elleve og var ikke fornøyd med stilen i det hele tatt! Vi kunne gå tidligst klokken tolv, så det ble mye Edderkopp kabbal på meg siden jeg ble fort ferdig. Etter tentamen så løp jeg bort til Hydro der pappa hentet meg med lastebilen. Vi kjørte noen turer og fraktet stein som vanlig. Jeg kom hjem rundt halv fire og nå sitter jeg og ser på Jakten på kjærligheten. 

Jeg følger med på Hotel Cæsar, ikkesant? Også fikk jeg helt sjokk med Vannessa og Jens August igjen, jeg kan bare ikke fatte hva hun gjør mot Goggen. Hun skulle ha sagt det til han, for i neste episode så oppdager Goggen det!! Hjeelp!


Sola skinner i lastebil vinduet og  pappa maler som aldri før… ^^ hahah

Hva har dere gjort i dag ? 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg