Julegaver til henne

Det nærmer seg jul og jeg sliter faktisk litt selv med å finne julegaver. Men jeg har sett i forskjellige nettbutikker og plukket ut noen ting som kan stå litt i inspirasjon i hva du kan kjøpe .Denne gangen er det i hvertfall henne som står i modus. Dette kan være til Bestemor, tante, søster, mamma, datter, venninner osv. Rett og slett jenter generelt. 

 Lancome Hypnose Precious Cells - Mascara Brown 02 (LAN0231)Gavekort ? 300,- (Gavekort-300)HeartTrykk for større visningTrykk for større visning

 

Lancome Hypnose Precious Cells Mascara til 229,- finner du HER

Gavekort til Blivakker.no 300,- finner du HER

Heart Halskjede 25,- finner du HER

Smykkestativ med armer og fat 199,- finner du HER

Kopp og asjett Olly 69,- finner du HER

Romduft Mango peach 129,- finner du HER

Sko - Ruby Brown: handknitted sock | Utsiden av skoen
Blåseape negletørker 59,- finner du HER

Sjokoladefontene 295,- til 450,- finner du HER

Handknitted sock 399,- finner du HER

Rosie & Roses Lommebok 249,- finner du HER

Neste gang har jeg tenkt å lage ” til han ” eller noe lignende. Selv så står gavekortet og maskaraen på ønskelisten min. Men jeg håper dere likte innlegget! 

Hva syntes dere ? Noe interessant ?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg