Joggebukse + rydding

God dag!

På skolen i dag fikk jeg tilbake norskprøven om adjektiv og pronomen, jeg kunne ikke blitt noe gladere.. Jeg fikk en 6-er! Så nå er jeg skikkelig fornøyd og enda mer fornøyd skal jeg bli, for i morgen har vi Fransk fremføring. Jeg sliter litt med uttalen fortsatt, og i hvertfall hukommelsen, for jeg klarer ikke en gang huske alt jeg skal si.. Men snart må jeg rydde og vaske litt og deretter øve på Fransk. Så nå skal jeg bare oppdatere facebook statusen min og jeg er klar!


Det har blitt en vane å ta på seg joggebukse etter skolen.. ^^


Åhh, flaut.. Faller^^

Hva syntes dere om bildene ? Hahah.. Hva har dere gjort i dag ?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg