Framføring i morgen, kanskje kino

Heihei! Det bare fristet å skrive litt, jeg har sittet og øvet på framføringen vi skal ha om folkemusikk i morgen i en liten stund nå. Og jeg begynner å gå lei av Helene Bøksle og Knut Buen, de går meg på nervene! Jeg har ikke planer om å si så mye i morgen så jeg har bare skrevet 3 setninger om hver person. Huff, jeg hater å stå foran en klasse og dumme meg ut. Har dere noen tips ? Men uansett, jeg skal kanskje på kino med mamma etterpå så da får jeg litt tid til å kose meg i hvertfall. Men nå skal jeg ikke kjede dere noe mer, snakkes!


Hahah, flauut. Samme outfit som forigårs.

Jeg trenger også en ny header, og lurte på om du kanskje ville laget en eller fler til meg ? Da er det bare å ta bilder fra bloggen min og sende headerene til [email protected] .

Liker dere å framføre ? Kunne dere tenkt dere å laget noen headere til meg ?

5 kommentarer
    1. sv: det skal jeg si deg, det er veldig legg egentlig ^^
      Last opp bildet du ønsker å ha. Deretter går du til innlegget og setter inn bildet fra arkivet (går bare ant med bilder du har lastet opp fra før). Da kan du se nederst til venstre at du kan velge størrelse). Under 400px står det popup. Der kan du velge hvor stort bildet skal være. Når noen da trykker på bildet, så popper de topp som et stort ett 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg