Back to school, hjemmeundervisning

Hei igjen! I dag begynte vi på skolen igjen etter en deilig uke med høstferie, jeg hadde ikke lyst til å gå på skolen i dag men jeg har jo ikke noe valg. Dagene går for tiden ut på å drømme om hjemmeundervisning i Paris, tenk hvor deilig det hadde vært? Kanskje det skjer en dag, at drømmen blir oppfylt. Paris, hjemmeundervisning, modell, penger = voksen. Men for at det skal skje så må man gjøre noe imens man planlegger, haha. Altså da prater jeg om norske tykke skolebøker og opp mot 4 prøver i uka.. Digg…


Bjørn borg trøster meg i hvertfall litt da <3

Hva er din drøm for tiden ?

4 kommentarer
    1. Sv: jeg lager header til dem som vil det, ja. Gjerne send biler til mailen som er oppgitt på bloggen min, hvis du vil at jeg skal lage en til deg :):):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg