Knut Buen, hvem Fa*n er det ?

Hellooo <3

Rundt klokken tolv dro jeg, mamma og farmor på Ikea for å handle noen småting. Jeg har bestemt meg for hva jeg skal ha på rommet mitt, så vi skal ta oss enda en tur til Ikea snart. Alt jeg kom hjem med var to små godteposer, dette tror jeg er en ny rekord!

Nå så er jeg hos pappa, han kommer hjem om ca en halvtime. Jeg har tenkt til å begynne å skrive litt om forskjellige folkemusikk artister som er i oppgave å framføre på skolen neste Mandag. ÅÅh, guud som jeg gruer meg! Jeg suger i framføring.. Men nå må jeg virkelig starte, vi snakkes da!

Gjort noe spesielt i dag ? Hater dere å framføre ?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg