Pakke i posten!

Jeg fikk pakkene fra Gina Tricot i posten i dag! Innlegg om det senere..  Men jeg fikk også halskjedet som jeg har blitt sponset med. Det er fra http://www.mittnavnesmykke.no som blant annet selger smykker av gull og sølv. De lager spesiallagde smykker til akkurat deg, så hvis du ikke finner navnet ditt i nettbutikken dems så sender du bare en mail til de. Smykket jeg fikk tilsendt i posten koster ca 300kroner, noe som rett og slett er ingenting! Jeg anbefaler alle å klikke inn på denne nettsiden, og hvem vet kanskje akkurat du liker den!


Jeg elsker det!

Har du bestilt fra Mittnavnesmykke.no  før ?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg