Pakke i posten, herlig!

Bonjour, tout le monde! I dag er det fredag, så deilig etter en uke med mye skolejobbing.. I siste time på skolen i dag hadde vi en liten norskprøve, jeg ble veldig førnoyd med resultatet! *Trommevirvel* Jeg fikk 5+ 🙂 Og dermed blir det forhåpentligvis en hundrings på meg senere. Jeg og mamma har nemmelig gjort en avtale om at hver 6-er jeg får så får jeg 200kroner og for hver 5-er får jeg 100kr. Det øker lysten på pugginga også, så jeg nekter ikke.. 

Men til poenget, når jeg kom hjem fra skolen ventet denne lille søte pakken på meg. Jeg vant konkurransen til http://katrineex3.blogg.no her om dagen, og jeg ble i mye bedre humør når jeg hadde pakket den opp. Det finnes ikke noe bedre enn å åpne pakker på en Fredag! Men nå skal jeg ut å ta noen bilder, vi snakkes!

Hva har du gjort i dag? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg