Jeg er verdens lykkeligste brud! Giftet meg i stad :-)

Hei! =) Dagen i dag begynte med stranden nydelig vær i dag! Jeg fikk til og med skille, og den syntes! Vi har egentlig bare gjort noe av det samme, men i morgen tar vi bussen til Parnu som også ligger i Estland.. Derfor jeg bare lager ett kort innlegg nå er fordi jeg har 30 minutters strøm igjen på pc som vi må bruke til å lete etter hoteller der nede.. Jeg gidder bare ikke å hente laderen osm ligger i 4etasje. Vi skal antakeligvis overnatte i Parnu en natt, så skal vi hjem til Norge på Søndag. Men nå må jeg virkelig gå, mamma maser på at jeg skal bli ferdig med dataen.. Ha det bra så lenge!

Her har dere en liten snik titt av bruden i brudebilen 🙂


Eller.. Okei da, det er lov å drømme! 😀

Har du giftet deg ? Hva har du gjort i dag ? Syntes om bildene ?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg