Pus er høflig.. Bilder fra Tallin ++

Heei bloggen!

I dag har vi vært i byen å shoppa, endelig! Jeg har handlet meg en kjole, ny bikini ( siden min krympet i vasken ), ola’jakke’ og hårbøyler 😀 Haha, litt sån oppramsing men.. I natt var det skikkelig uvær, og da mener jeg tordenvær. Men det lysnet opp og ble knallsol klokka 14.00.. Vi dro til gamlebyen og gjorde som vanlig.. Spiste og spiste! Jeg har sikkert lagt på meg 2 kilo! Jaja, det er ihvertfall kjempefint her og i morgen skal vi antakeligvis på stranda.. Men dette ble bare et kort innlegg, igjen.. Nå skal jeg sove, talk to ya later dater!


Søte katten som delte milkshaken med meg 😀

Har dere vært i  Tallin før ? Hva syntes dere om bildene ?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg