30 DAYS – DAY 4

Selvom dette ikke er min blogg, tar jeg litt fra 30 days, just so u know.

Noe du savner :

Jeg savner leirskolen. Så mange gode minner, og kjempegøy!

Kan fortelle litt:

FEST: “Fest” på rommet. Jeg, Wanda, Paulina, Victoria, Andrea, Ola, Andreas, Munib, Vetle, Peder, Henrik, Lars Kristian og mange fler møttes på rommet, hadde på høy musikk, og hadde “fest”

DISCO : Kjempekoselig! Musikk, bildeshow, dans i ring (belive it or not, det var VI som starta ringen. For det meste var det meg, Peder, Paulina og Charlotte)

SKITUR : Skituren! Åh, noe så gøy. Haha, vi lo hele veien ned, noen lagde tilogmed film av folk som tryna.

TORSDAG: Slalom! Min første gang i “eksperten” på 3-4 år! Kjempegøy, og skummelt.

ETTERMIDDAGENE : Haha, kjempegøy. Fant på masse kødd.

SNØBADING : Med klær! Meg, Peder, Charlotte. Hoho, kjempegøy.

KVELDENE : Å sitte lenge om natten å prate med gjengen over oss : Peder, Henrik, Vetle.

Savn!

 

-POIE

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg