Sponsorpakke.. Vurdering;

Hei. For noen dager siden fikk jeg en sponsorpakke fra Coolstuff i posten! Jeg fikk et gavekort på 300kr som jeg kunne bruke på alt det jeg vill ha i butikken.. Jeg valgte Mirage fordi det hørtes så morsomt ut! Jeg trodde ikke noe på det som var skrevet, men jeg fikk helt latterkrampe når jeg først fikk prøvde den.. 

Mirage 3-D er beregnet for å lage hologram.. Det høres rart ut, men er supermorsomt! Du legger en ting inni hologramlageren ( den svarte runde dingsen ), så speiler den tingen som gjør at det blir et hologram. Det ser ekte ut, du kan ta rett igjennom det, det er rett og slett ingen ting der men det ser så ekte ut!


Min vurdering av dette produktet fra 1-6 er = 3

// Topp! : Jeg gir det en 3-er fordi det faktisk fungerer
   Bunn! : Prisen er ganske dyr for denne morsomheten, 300kr fra http://coolstuff.no

Og jeg beklager virkelig for den ”hakkingen” i filmen 😉

Hva syntes dere om min vurdering av produktet ?

7 kommentarer

Siste innlegg