Tannlegen er skummel, R.I.P meg!

Hallo 😉 Jeg stod opp klokken 6 i dag for å liksom rekke å ordne meg før vi skulle ta bussen til tannlegen ( R.I.P meg. ). Men neida, nå bli vi kjørt! Så jeg kunne sovet 1 og en halv time lenger. Huff, blir så irritert! Klokken er bare litt over halv 7 og her sitter jeg da, aner ikke hva jeg skal gjøre.. Det som er så dumt er at Rita Rocks ikke går på tv lenger, det startet klokken 06.50 ( gårsdagens episode ) og 07.10 ( dagens episode ). Akkurat passe for å rekke skole osv.

Men jeg har vel ikke annet valg enn å gå ned å se på Sonen, faktisk så er det litt morsomt.. Men vi snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg