Jeg på felleskjøpet ?

Hei! I dag stod jeg opp rundt 8 for å være med Harald ( kjæresten til mamma ) på Felleskjøpet. Det var ikke en butikk for meg kan man si! Etter det dro vi på Øyvinds marked der jeg handlet meg litt hobbyting. Som jeg kanskje ikke har sagt så elsker jeg å lage smykker, og det sier vel en del ? Det har vært knallfint vær i dag, og det var faktisk så varmt at jeg ringte mamma for å spørre om hun kunne kjøpe med et basseng, men det hadde hun ikke tid til.

I morgen skal jeg til den skumle tannlegen! Jeg hater Tannleger, leger, sykehus osv. Så R.I.P meg i morgen!

Hater du å dra til tannlegen ?

// Minner om at det fortsatt ikke går ann å kommentere på bloggen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg