Nattåpent på Gulskogen Onsdag

Hei! I går ringte Katarina og lurte på om jeg ville være med på Gulskogen på nattåpent! Så klart sa jeg ikke nei og vi hadde det fryktelig morsomt! Vi handlet på salg og så på Intros Cheer Crew og kjære Mo som sang! Vi fikk autografene til Intros, haha! Jeg handlet resten av bikinien, solbriller og noen andre småting! Det var kjempemorsomt! Dette må jeg gjøre neste år også <3

Jeg har desverre bare noen bilder fra kvelden på mobilen, og jeg har ikke sån dum ledning som importerer bilder og videoer fra mobilen til daten, hvis du skjønner ?

Etterpå skal jeg være med Katharina på hytta, legg merke til h! Hah, vi kommer til å kose oss mye med fluesmekkeren 😀 Vi hadde en liten episode sist gang når jeg var med. Men nå er jeg heldigvis ferdig med å pakke!

Vi ses på Søndag!

3 kommentarer

Siste innlegg