Like a doll of seventh grade!

Hei! I morgen er det avslutning på skolen, jeg går ut av syvende! Da er ungdomsskolen det neste! Herregud, tida har gått så fort! Jeg husker at jeg begynte i 1.klasse som det skulle vært i går. Jeg kan si at jeg savner tida som bitteliten jente, men sån er det.. Det blir tatt en del bilder i morgen, men jeg tror ikke det blir blogging. Fordi jeg skal til pappa, og jeg har ikke lader til pc-en min så..

Men nå må jeg legge meg, har netopp sett ferdig filmen Life as we know it på http://headweb.no .  Og dessuten så blir det skikkelig jobbing på skuespillet, jeg må få inn dansetrinnene litt osv. Skal danse vettu! Men vi snakkes da!

Inspiration ;

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg