Litt oppsummering fra Helga.

Hei igjen! En liten stund siden sist nå. Jeg sa at jeg kom til å legge ut noen bilder fra bursdagen på Lørdag, men på et eller annet vis så var det ingen som hadde lagt de ut på face! Så jeg får skuffe dere denne gangen..


Tatt da jeg var ferdig med å prøve å sminke meg som Taylor Momsen, men jeg klarte selvfølgelig ikke å få det likt dagen etter..

Men uansett har det vært skikkelig fint og deilig vær de siste dagene, så jeg har vært veldig mye ute! Det er en grunn til at jeg ikke har blogget så mye. Men i går kjøpte vi gassgrill og litt uteting osv. Så da ble det årets første grilling! Det var kjempekoselig siden vi sparket litt fotball og holdt på med badmington.

I dag dro vi til Drammen, vi spiste på skutebrygga og bestilte dessert på Z. Jeg bestilte Jordbær med varm sjokoladesaus, digg <3 Men jordbærene var så søte, så det var ikke så digg alikevel.

Jeg takker igjen for alle de søte, snille, gode, pene folka som kommenterer og leser bloggen min hver dag, det er bare så koselig! Kanskje jeg kommer på topplista snart ? Haha, neida. Jeg får nøye meg med en tredjeplass på Sande i Vestfold lista. Men nå skal jeg sjekke om bestillingen min fra Yves Rocher er på vei! Vi snakkes =)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg