Hun sa: – Du ligner jo på hun der med den bloggen da….

Hei folkens, nå har jeg kommet hjem fra bursdag. Det var kjempemorsomt og bursdagsbarnet Marte fikk mye fint! Det ble tatt en del bilder, så det forundrer meg ikke at det blir lagt ut på facebook innen i morgen. Da blir det så klart noen bilder på dere! Som sagt i forrige innlegg så var det en kjendisbursdag. Det vil si at man skal kle seg ut som en kjendis, jeg valgte Taylor Momsen. ( Antrekket mitt var: høytlivs shorts, ”rockete” t-skjorte og svarte hæler ). Jeg fikk et stoort kompliment av Thea, hun sa: – Du ligner jo på hun der med den bloggen da hun står sån her på headeren! så tok hun hånden opp mot pannen og holdt seg litt i håret. Det eneste jeg sa var, ååååh, tusen takk! Jeg elsker Madelene Lisella <3 Både stilen hennes og hvordan hun skriver, hun tør også helt klart å være seg selv! Jeg har hatt det kjempemorsomt, og det hadde ikke gjort noe om vi kunne gjentatt det igjen.. 

Kameraet mitt valgte å bli igjen hjemme, så jeg har ikke noen bilder. Da får det bli weheartit bilder! Enjoy!

body, celebrity, couple, cute, designer, dress - inspiring picture on Favim.comcup cake | Flickr ? Compartilhamento de fotos!H&M models - 1 | Flickr - Photo Sharing!
 

Jeg glemte forresten å si at jeg sprakk i dag, jeg fikk et glass med brus og når jeg hadde drukket det opp så kom jeg på at jeg hadde gitt meg selv et løfte. For dere som ikke leser bloggen min fast, så var løftet mitt å ikke drikke brus eller spise godteri ut Juni. Det er ikke så lett som du tror.. Bare se her! :

R e b e c c a M o e n ♥ - En blogg med design hjelp, HTML-koder og gratis design/headere!Some Girls Are Bigger Than OthersLe Fabuleux destin de Domo-kun by *behindinfinity on deviantART
Fristelse <33

Men uansett, jeg tenke What the hell! Vi jenter trenger noe til å få opp humøret, så jeg tok litt godteri også. Haha! 

Jeg skal også få se om jeg får fiksa en videoblogg til dere snart.  Men hva skal jeg videoblogge om ? Tar imot så mange tips som mulig;) Vi snakkes!

13 kommentarer

Siste innlegg