Liten oppdatering i tordenværet

Hiiv og hoii! Nå har jeg netopp kommet ut av dusjen etter å ha vært hos mormor. Jeg gikk fra mormor og opp til sande, ca 2,5km. Så tok jeg bussen med mamma til kjeldås og måtte gå nærmere 3 kilometer i regn, hagl og tordenvær! Vi holdt på å le oss ihjel fordi folk i biler kikka på oss, vi var jo helt gjennomvåte! Tenk at så fint vær som det var i går kan forandre seg til å bli så ille som i dag! Dumme blogg.no lar meg ikke laste opp bilder, så jeg må bruke imageshack.uk og den tar bare bilder opptil 4gb eller noe. Og mine er som regel 5 el. Så jeg slenger med noen bilder av pusekatten vår! ( Til informasjon så er dette bildet 3gb =D )

 
Fotogen!

Men nå er jeg så utslitt og trøtt at jeg legger meg, natta!

Regner det hos deg ? Hva har du gjort i dag ? Har du katt ?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg