Kakao, gressklipper og sol

Hei! Det har vært et utrolig flott vær i dag! Jeg har i dag rukket å vært på puben i sande og drukket kakao, klippet plenen, vært på et lite marked utenfor Europris her jeg bor, og nå sitter jeg ute på gresset og soler meg. Det eneste dumme med dette er at jeg klør vettet av meg, jeg tror at jeg reagerer veldig på nyklipt gress. Etterpå blir det taco, tror jeg dropper kjøtt, for det er såpass varmt at jeg holder på å dø! Jeg har forresten hatt en liten dukkert under bøtta i dag, du skjønner at Harald(kjæresten til mamma) og mamma, startet en liten runde vannkrig med meg. Så etterpå er det de som skal bli våte! Men nå skal jeg høre på Alexandra Stan, Mr. Saxobeat! Elsker den sangen btw! Vi snakkes!


Her sitter jeg..


Og skriver det dere leser nå.
 

Hva syntes du ? Liker du Alexandra Stan ?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg