En dag uten trening er som en dag uten mening

God kveld alle sammen! Nå har jeg nettopp spist etter endelig å ha kommet hjem for dagen. Jeg drar som vanlig til skolen litt over åtte og i dag var jeg ikke hjemme før tolv timer senere. Jeg orket ikke å trene i dag siden jeg var på Røde Kors møte som ikke var ferdig før halv åtte. Jeg er utrolig sliten etter en lang dag og har sykt dårlig samvittighet. En dag uten trening er virkelig en dag uten mening. Nå skal jeg hoppe i dusjen og dere får ha en fin kveld videre!

Noen andre som kjenner seg igjen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg