Glemte innkjp

• 28.07.2013, 20:22

Det er noen f innkjp jeg har glemt vise dere som jeg legger ut bildet av nedenfor. De siste dagene har jeg vrt p camping i hnefoss hos tante, i lillehammer, p hunderfossen og litt snt. Har vrt utrolig koselig! De siste ukene som er igjen av ferien skal g til planlegging, venner og mye moro! Men n skal jeg gi slipp p dagen og se p favorittfilmen Mean Girls med en kakao.

hyttetur

• 21.07.2013, 20:38

Heii! I gr dro jeg, mamma og harald p en hytte i sandefjord hos noen vi kjenner. Har hatt det utrolig koselig! Vi har kjrt en del bt i finvret,i dag stoppet vi innom tnsberg p Paradis! Har ikke tatt s mange bilder, men har noen jeg kan vise dere.

Jobb

• 19.07.2013, 21:54

Heii! I dag har det vrt helt supert vr her i sande. Frst tok jeg og mamma bussen inn til drammen for at jeg skulle bytte en kjole p bik bok, s kikket vi litt i butikker og snt. Vi spiste god lunsj p kafe fr vi gikk videre til dyrlegen for hente noe til kattene.

Senere p dagen stablet jeg utrolig mye ved, s spiste vi middag og fikk besk.

Bulgaria

• 18.07.2013, 23:11

Forsnart treuker sidendro jeg til sunny beach i bulgaria. Det var utrolig fint, vret var toppers og alt var kjempebra! Er ikke s srlig mye mer si om turen enn at vi har solt oss, spist mat og handlet. Hotellet vi var p var utrolig fint. Dette er et av de fineste hotellene jeg har vrt p fr!Alt var helt supert, og skal du til sunny beach drar du p hotellet majestic beach. Jeg hadde en kjempefin uke, og lengter egentlig litt tilbake dit. Selv om det ikke har vrt sille i norge i detsiste, satser vi fortsatt penda bedresommervr!

Anne Lene Nilsen

- Sertifisert personlig trener - Barista hos Espresso House - Bikini fitness utver