Endelig hjemme etter ni timer på farta

Da har jeg endelig kommet hjem etter ni timer på farta! Jeg har rukket en tur til Sandvika, Drammen, og Jan’s gym i dag. Applaus til meg! Det er så deilig å være opptatt til en hver tid, å alltid ha planer, som jeg har sagt tidligere, jeg elsker det! Det har blitt en vane å sette meg ned med Petter Stordalen boka mi, bruke god tid og drikke en kaffe på en kafe. I dag ble det på Baker Hansen, så deilig! Stakk innom PF butikken i Drammen og kjøpte meg et nytt proteinpulver som er litt bedre på smak enn det jeg har. Tok en shake i stad, og det er nå min nye favoritt! 

Jeg har hatt en utrolig bra dag, jeg har virkelig ikke ord for det. Som jeg har sagt tidligere, jeg har mange planer og det er mye som skal skje fremover. Nå er det enda mer! Så det er bare å følge med på bloggen for dere som ønsker det, for 2016 blir virkelig året mitt!

Kos dere i kveld! Hva har dere gjort i dag?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg