Å sette pris på disse små hverdagslige tingene

God onsdag dere! Nå sitter jeg i sengen min med en koffeinbombe, jeg er så trøtt og sliten og føler virkelig jeg trenger et lite kick i kroppen nå. Jeg har sovet et par timer, er ganske sliten om dagen. Snart skal jeg reise inn til Drammen for å møte Kristine, så skal vi ta en kaffe ellernoe, det blir utrolig koselig! Jeg merker hvor voksen jeg har blitt når jeg sier jeg skal ta en kaffe med ei venninne, men det er ganske greit egentlig. Jeg har begynt å sette pris på disse små hverdagslige tingene som ikke mange andre tenker over. Men, jeg er så takknemlig!

Svarene på spørsmålsrunden kommer snart, videoen tok helt av, så jeg er fortsatt litt usikker på om det blir video. For det at jeg gikk utenfor komfortsonen min der, det var vanskelig, selv om det kanskje ikke så sånn ut. Jeg fikk mye hat for den videoen, og jeg kan akseptere det. Men ikke la det bli en vane, vær så snill, jeg gikk så langt for den videoen der, og når enkelte gjorde som de gjorde, altså jeg er et menneske jeg også. Jeg har følelser. Jeg vil ikke gå mer inn på det, men det skal litt til før jeg kommer meg ut av den komfortsonen igjen.

Ha en fin onsdag!

4 kommentarer
    1. Ikke la de tragiske menneskene bak kommentarene dra deg ned, det er de som har problemer med ting, ettersom de må få det ut ved å snakke ned om andre .. 🙂 stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg