Surrehue

Da er det onsdag allerede og enda en dag er snart over. Jeg skulle egentlig ta vaksine i dag på skolen, men klarte å glemme pengene jeg måtte betale hjemme. Så det har blitt utsatt, men jaja, jeg er født surrehue. Etter to ganske så spennende markedsføringstimer og litt lesing i Petter Stordalen boka mi tok jeg bussen hjemover, og nå har jeg kommet hjem. Står i skrivende stund på kjøkkenet og lager mat for dagen. Jeg var så flink til å lage mat flere dager i forveien før jul, men nå så lager jeg aldri mat mer enn en dag i forveien. Jeg bør absolutt bli flinkere til å lage ferdig mat for noen dager for det er så stress når dagen kommer og man egentlig ikke orker å bruke tid på kjøkkenet.

Snart går brannalarmen også tenker jeg, hver eneste gang jeg steker kylling klarer jeg på en eller annen måte å fylle hele kjøkkenet med røyk. Tror jeg må ta et matkurs også, for når mamma steker kylling blir det aldri så røykfullt. Nå kom hun for å hjelpe meg, så jeg tar meg et glass med Pepsi Max, det er fint å vite at mamma støtter meg i dette. Turen går snart ned til gymmet, det blir deilig!

Nok en dag på diett er snart over, og jeg føler det går bedre og bedre. Dere får ha en strålende kveld, og gjerne still meg noen spørsmål til spørsmålsrunden i forrige innlegg.

Nyt kvelden, store og små!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg