Trening, avslapping og kveldstur

Så utrolig deilig det var å få satt seg ned nå! Lenge varer det ihvertfall ikke, for snart skal jeg ut på en times gåtur, må virkelig ut av det huset her nå. Det lukter sjokoladekake i hvert rom og nå kom kjæresten til mamma nettopp hjem med en pizza. Livet på diett er ikke alltid så enkelt, men jeg kommer meg gjennom.

I stad var jeg på trening, startet med markløft og etter litt ulike øvelser avsluttet jeg med litt trening av magen. Jeg føler ikke at magen får kjørt seg like mye i det nye programmet, så deilig var det! Brukte god tid på gymmet i dag og det var utrolig deilig! Jeg tøyde ut etter trening og merker at jeg har blitt veldig stiv etter jeg startet med styrketrening. Jeg tror det bør bli en vane å tøye ut, jeg må bli mye flinkere til det.

Jeg begynner å merke forskjell på kroppen, vekten forandrer seg og jeg merker at øvelser som chins har blitt mye lettere å gjennomføre. Jeg har fortsatt en lang vei å gå, men om et par uker tenker jeg det vil begynne å gå seg til. Etter jeg startet med morgencardio føles det ut som om ting går mye raskere, bare de 60 minuttene om morgenen merkes. Det er rart det der.

Har dere satt av tid til trening i dag? Jeg vet det er mange der ute som har satt seg nyttårsforsett, gjennomfør!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg