Når dagen er vanskelig

Hva er bedre enn en bok til å få tiden til å gå? Denne boken kjøpte jeg i går og har allerede lest en stor del. Jeg blir så utrolig inspirert av Petter Stordalen og for meg er han et stort forbilde. Jeg anbefaler alle som har mulighet til å lese den, jeg har aldri noensinne lest en så bra bok! Så nå sitter jeg her med boken på fanget, et glass med saft og ville bare skrive litt. 

Dagen i dag er litt vanskeligere enn andre dager, men jeg biter tennene sammen og kommer meg igjennom. Pappa hadde blitt 42 år i dag, og det er ingenting jeg mer ønsker akkurat nå enn å gi han en stor bursdags klem og dele et kakestykke med han. Dagen i dag er istedenfor helt tom, men jeg får til det jeg vil. I dag er dagen til å minnes pappa, tenke på de fine minnene og leve videre med de. Gratulerer med dagen pappa.

Jeg håper dere alle får en fin dag.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg