Jeg føler meg fri

Endelig er jeg gammel nok til å reise hvor jeg vil i verden, velge hvor jeg befinner meg fra en tid til en annen, ta lappen og ikke minst drikke alkohol lovlig. Det er deilig å tenke på at jeg kan ta solarium lovlig, flytte til utlandet, og ikke minst tippe lotto. Samtidig går jeg rundt som et nervevrak om å bli satt inn i fengsel, og har en konstant frykt for å bli kastet ut hjemmefra og jeg må booke legetime selv. Det er ikke greit.

Jeg hadde en fin feiring på lørdag sammen med noen av venninnene mine ihvertfall! Det er litt rart å feire 18 år nå, spesielt når jeg ikke kan ta helt av enda, for nå om dagene lever jeg på kylling, ris og brokkoli. Dagene på diett blir egentlig bare vanskeligere og vanskeligere, men det er ikke lange tiden igjen før jeg står på scenen for første gang! Det er mye som skjer nå, og jeg gleder meg til å dele det med dere!

Ha en fin kveld, og god natt folkens!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg